Serwis RMA

Pomoc techniczna – weryfikacja usterek

Przed złożeniem reklamacji proponujemy skontaktować się z działem wsparcia technicznego.
Konsultanci pomogą zdalnie rozwiązać problem lub potwierdzą potrzebę złożenia reklamacji.

formularz kontaktowy

Kontakt od poniedziałku do piątku 8.00 - 16.00
 
Miejsce złożenia reklamacji

Konsumenci

Produkty zakupione przez konsumentów w sklepach stacjonarnych lub internetowych prosimy reklamować w miejscu zakupu na podstawie dokumentów i na warunkach określonych przez sprzedawcę.
 
Użytkownicy tabletów zakupionych za pośrednictwem sieci komórkowych:

Plus rma.modecom.pl

T-Mobile t-mobile.modecom.pl

Cyfrowy Polsat cyfrowypolsat.modecom.pl
 
 
 
 
Dystrybutorzy MODECOM S.A.- online.modecom.pl
Dane logowania można uzyskać od reprezentanta handlowego obsługującego Państwa firmę.